//Forever Imperfect
SERBU !
Tuesday 5 June 2012 @ 06:08 | 0 Comment [s]


Assalamualaikum . .
kenapa ? adakah kamu terkejutt tinguk ada post yang baru ?
jangan risau , jangan binggung . .

sebenarnya , saya mmndapat aduan bhawa blog sya smakin senyap .
e
y
a
k
a
h
?
?
!
!

saya rsa tidaklah . actually speaker kamu sudah sya kasih rusak itu pasalh
kamu smua tia dpat tangkap dmna keberadaan blog sya slama ini .. 
ada paham ? Alhamdulilah kalau pham . scehhh 
sya bergurau sja tdi tu , kamu ketawa ohkeh ! jangan lupa :D


saya sebenarnya , bukan tia mau buad post bahh . Memandangkan sya ni
makhluk manusia urang yang paling sibuk busyy , so sya tia sampat mau 
buad new post . tetttt # tedalahhh . sebenarnya lagi ;


- saya study untuk jadi D O K T O R .
- saya fokus untuk cuba tidak post banyak .
- saya tidak tau mau post apa .
- saya malas mau buka itu ini , pigi seacrh google .
blablablabla ... bgtulah bnyak alasan sya bagi . maknanya sya tia mau 
kalah bahh . kamu jangan mau marah sya pasal sya tia post post . 
yayyaya .. kamu rindu tukan mau baca ? seehhh . sya ni perasann sja .
jawapan yang sebenar benarnya ..

- blog saya jadi bitdaaaaaa ! menyebabkann sya sngad mau muntahhh 
tinguk blog sya yang tidak ohsemmm . jadi sya pigi mengadu tmpat kaka 
syaa *Dg Siti Fatinah* . sya ckap blog sya automatikk tjadi bitdaaa , so dia 
pun tulung sya . Alhamdulilahhh :) terimaa kasihhh kakak .

sya pun binggung knapa blog sya buli jadi bgtu ?!
arghhhh , biarlahh dia tu . sapa kisahhh =="

ohkehh kamu . see u soon </3 

walaikumsalammmm ~




Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!